2013/03/01

Maaasssaa text

Jag har sån ångest varje gång jag betalar mina faktura...haha XD En massa pengar går åt typ ingenting...Eller det känns som att det är ingenting för att man är så van att mobilen är där varje gång, att det är bara ta och ringa, att nätet fungerar hemma som det ska, att man kan bo nånstans, att det finns el i lägenheten blablabla...Det är liksom en självklarhet... Man brukar liksom inte gå runt hemma och tänka "Jag betalar för att kunna bo här, ha nät blablabla" ni fattar eller? Alltså det är bara självklart att alla de saker SKA finnas XD haha men när man sitter och skickar iväg en massa pengar för något som man egentligen bara SKA ha för att överleva...haha XD jaja...skit samma. XD Ni som fattar fattar, ni som inte behöver inte heller fatta XD Var bara tvungen att skriva ur mig XD

Idag mår jag lite bättre...Min röst börjar hitta tillbaka nu, men halsen gör ont! :( :(

Igår på kvällen kände jag för att dra till DVT och titta på disco lektionen. 
JAG VILLE OCKSÅ VARA MED!!!! :( :/ Får bli nästa vecka istället...
Igår var det lite extra roligt, även om man bara tittade på. J. gav olika uttryck hur man skulle dansa dansen...hahaha ibland grät jag nästan av skratt alltså XD 
I vissa fall kände jag igen mig(alltså hur jag i vanliga fall dansar typ på tävlingar) haha SKITKUL att se att jag INTE ska göra så för att det ser inte bra ut! XD Det var iaf jättekul! :)

Idag står det inget på schemat....typ en helt vanlig tråkig dag som alla andra denna veckan... 
Men helt ärligt talat är det jätteskönt att vara borta ifrån skolan...Jag hatar verkligen att gå dit! :(

Ok...nu ska jag inte skriva mer, får se vad mamma gör och om jag kan hjälpa till lite, annars sätter jag mig och kollar lite dance moms ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar