2013/03/17

LYCKAD TÄVLING I HELSINGBORG

JAG ÄR EN GULD DISCO DANSARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså jag kan inte riktigt fatta det här än!!! HUUUUR SJUKT KUL SOM HELST!! <3 <3
 Jag är så jäääkla stolt över mig själv alltså...det kanske lät lite egoistiskt, men man måste ju va stolt när man vinner en tävling!!! Har vunnit 2 regionstävlingar efter varandra! :D :D 

Jag tror jag kommer fatta det på riktigt på fredag kanske, på tävlingsträningen...eller kanske min hjärna behöver tid för att fatta det till nästa tävling som är om en månad :O HAHA

Jag kommer ihåg när jag var i brons och tänkte ba, shiiit, alla guld dansare är så himla duktiga..och nu står jag där själv och är i guld klass! :D:D:D 
Ne, alltså det här skulle jag kunna skriva om hur mycket som helst känns det som. haha  

Min syste var också grymt bra! Hon gick vidare till final och sltade på en 5:e plats av 13 :D FÖRSTA gången hon går vidare i silver! :)
Gruppen gick 100000 gånger bättre än vad jag trodde! Först var det så att det var bara 2 grupper över 16 år, så vi blev ihop slagna med 12-15 års grupper. Vi körde semifinal, och ingen av oss i gruppen fatta att vi kanske behöver dansa en gång till, så vi la oss vid sidan och chillade. Jag såg att 2 grupper gick ut på golvet igen och börja dansa, jag trodde det var en omdans bara, sen var det 2 till....OK...WTF? Var det semifinal vi dansade nyss? Går til tjejen som släpper in dansare på golvet för att fråga vad som händer. Jag hann inte ens hela vägen fram till henne, utan hon ropar på oss(hon såg vårt startnummer) att vi ska ut näst och dansa final!!! WHAAAT??? Gick vi vidare??? :D :D
OMG! :D
Då kör vi en sista gång nudå!!! :D
5:a slutade vi på av 13!!! HUR bra som helst! Vi har bara tränat 4 gånger i veckan och det var vår andra rikiga tävling :D 

JA, Jag är sjukt nöjd för allt som hände igår! :D

DVT har kammat hem flera pallplatser igår och många dansade final!
disco: 2 guld, 1 silver, 1 brons :D
street: 1 guld, 2 silver, 1 brons :D
(om jag nu kommer ihåg bra haha)

Jag kommer ladda upp lite bilder från igår snart, ska bara välja dem "bästa", "roligate", "mest känslomessiga..." haha, och kanske laddar upp videon också där jag dansar, får se :P

2 kommentarer:

  1. Hur gammal var du när du började tävla? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var 19...så jag började väldigt sent tyvärr, men jag ångrar inte att jag gjort det! :)

      Radera