2013/03/18

tidig påsklov :D

Jag har lovat bilder igår, men jag hann tyvärr inte ladda upp några än. Kommer säkert göra det imorgon! :) 
Måndagen var jättekul!!! :D
Jag hade börjat dagen med en timme i gymmet vilket satt inte alls fel :) Efter det hade jag en vanlig, tråkig italienska lektion. Sedan var det TEATER :D:D Det var så himla kul idag! :D

Sedan när jag kom hem så jobbade(dansade) jag med barnen på DVT. Det var öppet hus, vilket betyder att föräldrar och släkt fick komma och titta på lektionen. Jag önskar att det hade vart öppet hus varje vecka. Barnen var så himla duktiga! Jag har aldrig sett dem göra så bra ifrån sig! Jag blir så glad och stolt! :D:D:D

Imorgon har jag ingen skola :D Jipppiiiee :D
Och på onsdag ska jag vara ledig för att jag åker till Kävesta folkhögskola och tittar på danslinjen :))
Torsdag har jag en enda lektion....Fredagar är jag ledig...Alltså jag typ går på påsklov nu! :D 

Förresten så kan jag fortfarande inte fatta det här guld disco grejen :D Jag längtar så mycket efter imorgon, då vi har disco teknik :D Jag vill bara dansa discoooooo just nu :D :D :D :D
haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar