2013/03/21

Massa roligt :D

Okej, jag är verkligen jätte dålig på att uppdatera bloggen. Igår var jag i Kävesta Folkhögskolan vilket jag tyckte var skit kul!!! :D Jag tittade på dans heeela dagen <3 UNDERBART <3 Balett läraren tyckte jag mest om! Man ser på henne att hon kan ALLT :D Hon är sååå duktig också! WOOOW Skulle vara asbra att lära sig dansa av henne alltså! :O :D

På vägen till skolan...kände mig lite vilsen ute i ingenstans.... 
Danssalen bakom mig :P

Men mitt första val är tyvärr inte Kävesta, utan Kristinehamn. Dit ska jag också på studiebesök någon dag efter påsklovet. Jag behöver bara bestämma vilken dag ;) 

Idag har vi fått våra studentmössor och studentkläder :D ASKUL!!! Nu känns det verkligen jätte nära!!! :D:D Jag längtar såååå!!!! :D

Jag har varit duktig idag och skrivit klart mitt personligtbrev som jag ska skicka iväg till skolorna. Jag har även varit inne i Skatteverket och hämta personbevis som jag ska också skicka iväg med ansökan till skolorna :) SÅÅÅ spännande!!! Allting känns så bra just nu! :D

Västgöra Bladet hade skrivit om DVT. Hur grymma vi är alltså!!! :D:D 2 hela sidor om att formationen ATTENT!ON fick plats i EM och att hur bra vi var på tävlingen i lördags :D :D










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar