2013/03/20

"Lång" resa framför mig ;)

Vad slarvig jag är... Har ftf inte orkar och hunnit ladda upp bilderna från helgen... Haha får bli nån annan dag, men nån gång kommer jag säkert att göra det :)

Idag är det en lite speciellt dag då jag inte ska till skolan :P jag åker till Kävesta Folkhögskolan och tittar på danslinjen. Är jätte nyfiken och jag vill bara va framme redan nu!! :D Hoppas inte, men det kanske kommer bli min framtida skola till hösten...(hoppas inte för att jag vill komma in på Kristinehamns danshandledarutbildning först och främst...)
Jaja... Alla ni som känner mig vet kanske hur jag känner mig nu :D det gäller ju DAAANS!!!:D haha

Ne. Ska försöka uppdatera under dagen, men lovar inget :)

Förresten!!! JAG HATAR SNÖÖÖ!!! Kan inte den försvinna nu!?!?!?!?

Puss o kram :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar