2013/04/17

Bra start på dagen

Lite roligt att igår hade jag vinterjacka på mig och idag har jag bara en mjukiströja :D okej, det var dumt av mig att ta jacka igår, men på morgonen var ju ganska kallt tycker jag ändå... Vädret är alltså helt crazy :) idag är min sista dag i skolan denna veckan. Ska nu träna en timme, sen ska några från Italien komma och hälsa på oss på italienska. Ska bli nice att träffa riktiga italienare och så :P hihi
Sedan blir det dans såklart :D längtar lite efter lördag då det är tävling från 10.00-22.15!!!!! LÅÅÅNG DAG!!!

1 kommentar:

  1. Hihi (A). Men det var liksom att man hade ju fått sig en chock efter en mardrömsförlossning och trodde inte han levde då dom bara sprang iväg med honom, och sen att dom kom tillbaka och jag fick hålla honom, det var liksom underbart :D

    SvaraRadera