2013/04/18

Inlägg utan bild

Vaknade med huvudvärk imorses...INTE skönt!! :( Tror det beror på vädret...att det blåser så himla mycket hela tiden :( Jag brukar inte känna av det annars men nu blåser det extremt mycket!
Tvekade lite då om jag ska dansa idag, men nu när det är över så ska jag ändå till dansen sen. Är lite osäker bara om jag ska stanna kvar på Zumban eller inte. Får se sen :) 

Igår i skolan hade vi italienare med på italienska lektionen som jag skrev förut. Det var asroligt verkligen!! Det där språket är så roligt att lyssna på!! Vill ju gärna kunna förstå också, vilket jag inte gjorde igår...haha :D Fångade bara vissa ord när dem pratade, men det var asroligt tyckte jag! :)

Nu ska jag kolla på dance moms. Har 2 avsnitter jag inte har sett än och nu är det dags! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar