2013/07/24

De senaste dagarna

Som jag skrivit i mitt förra inlägg har jag jobbat i 3 dagar, inget speciellt som jag skulle behöva skriva om här. Allting rullar på som vanligt. Dagarna var jätte varma och soliga vilket betydde mindre folk på attraktioner och massor vid badet, men vi hade ändå en heldel gäster som valde att åka attraktioner i alla fall så tråkigt hade jag inte :)

Igår på min första lediga dag åkte jag och min underbara kille till Sommarland tillsammans och njöt av värmen. Så himla roligt att vara med honom! <3 Jag äskar honom verkligen av hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det <3

Lite bilder från igår




Idag är jag hemma och bara tar det lugnt. Jag känner mig jätte trött, så det är nog bäst om jag inte gör något speciellt för då orkar jag inte imorgon då jag ska jobba igen...
Hoppas ni har en jättefin sommar! :)

33 dagar kvar till skolstart!!!! Spännande!! :D :D Längtar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar