2013/08/06

Jobb jobb jobb och jobb ;)

Har nu jobbat 6 dagar i sträck för första gången!
De första dagarna var väldigt sega, och jag trodde jag skulle aldrig hem, men dem 2-3 sista dagarna var faktiskt rätt okej. Och jag kanske är dum som säger så med bara en dag ledighet idag så saknar jag att åka buss nu på morgonen till jobbet och snart gå ut och ställa mig vid min attraktion...haha...får göra det i morgon, men ändå! Jag tycker om mitt jobb även fast man måste stå upp hela dagen och benen värker efter en hel dag, men vet ni vad...man blir van vid det också! :) 

Sen jag inte har skrivit var jag där med familjen(sommarland) och hade en jätte trevlig lördag :)
Sedan hände det väl inte super mycket....jag som sagt jobbade varje dag ;)
I lördags hade vi världens åskväder så parken stängdes under en timma när åskan var som värst! Fy vad jag var rädd när det blixtrade varje minut typ...typ andra sidan parken...det var mörkt som på natten typ...klockan var bara 4.... 
Men men :) vi överlevde och fick choklad på slutet av dagen :D haha


Dagen i sommarland med familjen ;)

i väntan på att piratshowen ska börja med mamma :)

Piratshowen i sommarland....jag ÄLSKAR den!!!  <3 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar