2013/08/29

Idag började vi dagen med Yoga! För första gången i mitt liv att jag gjorde det...Har aldrig testat på det...eller ju, på skoj, men nu var det liksom allvar! :) 
Och fyyyy vad det var jobbigt! Kul! Men jobbig...Får se hur mycket muskler man kommer skaffa sig under det här året :) Gissar på att det blir en hel del :P :D

Efter yogan hade vi mordent med L. Modernt vid stång! :O Har aldrig hört talas om att man dansar modernt vid stång! Men kul var det också! Superkul till och med! Och jätte svårt!!! Det är liksom inga rörelser jag är van vid, och allting ska gå så himla snabbt också! Det värsta var ju när man skulle göra en developé på relevé...det skulle vara helt okej, men med super duper träningsvärk i vaden...njaa....inte lika skönt kanske som man tror :D

Vi fick även sluta redan vid halv 3 idag så jag bara gick, duschade och la mig i sängen för att vila! SKÖNT :)

Titta vilken god mat vi fick idag! :) Och utsikten till det med! Inte helt fel! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar