2013/09/02

på väg att bli sjuk?

Ohlala...det har hänt en hel del sen jag skrivit sist.... bland annat var jag hemma och träffade familjen och min underbara kille <3 Jag var på matfestivalen i Skövde båda fredag och lördag kväll/natt :) Skojigt var det. Synd bara att det gick så snabbt...men nu är jag tillbaka i skolan. Har haft 2 danslektioner idag, 1 improvisations lektion och en "pratlektion" :) 
På onsdag drar vi igång med det riktiga schemat....kommer nog dö av trötthet :D Men men...det är ju det jag vill! DANSA hela tiden! :D :D

Jag har förresten gått och blivit förkyld...har åkt buss till Ica (som annars tar 10 minuter att gå till) och köpt lite nässpray, te, honung, näsdukar, halstabletter och sånt man behöver när man är sjuk :/

Har lite m&m kvar här som jag fick med mig hit förra veckan, och just nu dricker jag te (glömde köpa socker) och käkar m&m´s :D :D

Hoppas jag mår bättre imon, orkar inte och framförallt hinner inte vara sjuk!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar