2013/09/14

Min lördag hemma

Jag hann till Dansbutiken igår! 4 minuter innan stängning :D Så jag fick med med hem 2 par balettskor :D En svart och en vit :D Längtar lite extra till baletten nu bara för det :D hehe

Idag hann jag med en liten sväng till Dansverkstan och träning inför tävlingen om 2 veckor! :) Carolina kunde tyvärr inte komma så vi kunde inte träna på par dansen, men jag körde singel om och om och om igen :) Jag måste verkligen kunna dansa med känslor mycket mycket mycket mer! Jag vet att jag kan, men det blir så himla trixigt (vi får inte använda ordet svårt i skolan så jag ska försöka inte använda det i vanliga fall heller när det gäller dans iaf :D ) så det är så trixigt att göra tekniskt rätt och samtidigt se ledsen ut och ensamt och så...Jag tycker om att vara glad, självklart mycket enklare också att dansa glatt :D Men men...har nåt iaf att jobba på! :)


ÅÅÅÅÅ
Jag saknar verkligen jätte mycket att dansa klasser på DVT!!!!!! <3 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar