2013/10/13

Eskilstuna rikstävling

Är snart i Åsa igen efter över 3 timmars resa. Var i Eskilstuna igår som jag skrivit i förra inlägget. Jag kunde som sagt inte tävla :( min tå har blivit värre sen i fredags. Igår hade jag stunder då jag bara ville gråta så ont jag hade... Nu går jag med kryckor för att underlätta att ta mig från punk A till B utan att ha jätte ont...:/ 
Men tävlingen igår var askul! Min syster dansade i Guld klass för första gången och hon var grym!! Gick även vidare en gång och kom på en mitten placering av 50 dansare!! SKITBRA! <3 är en stolt stora syster!!! 
Jag hade ont i hjärtat när dem hoppade över mitt nummer när dem ropade upp min klass och vilka som skulle på golvet och dansa... Jag blev ju struken...men dem stunderna när min klass dansade var lite extra jobbigt... Men dem var duktiga! Jag gissar att jag skulle gått vidare en gång bara till semifinal, men inte längre... Dem var verkligen duktiga :) 

Men nu längtar jag ännu mer efter att tån blir bra och jag ska kunna träna disco!!! Nej, jag ska landa i splitt när jag tränar UTAN att bryta någon kroppsdel!!! Nästa tävlingen är om 3 veckor... Får hoppas att tån läker och jag kan dansa då! Men denna veckan kommer jag bara att titta på dansen i skolan :( TRÅÅÅKIGT!!! 

Liiiite bilder från från tävlingen igår



Min syster, Fanni in action :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar