2013/10/11

Tävlingar och bruten tå


Du vad länge sen jag hade skrivit igen.. Mycket har hänt sen dess... Förra veckan i lördags var Min syster, mamma och jag med resten av DVT tävlingsdansare i Örebro och tävlade i Hiphop och disco. Jag och Fanni har bara dansat disco. Jag  kom 6:a av 7... Är int alls bra placering egentligen men jag är nöjd ändå. Har inte tränat disco i 3-4 månader innan tävlingen så :P att inte komma sist var mitt mål :D och min syster <3 hon kom 2:a av jag vet inte hur många, men hon fick ett prick(uppflyttningspoäng) och eftersom man behöver ha 2 från silver till guld klassen och hon hade redan en från förra tävlingen så är hon nu uppe i GULD också!!! Vilket betyder att hon kan nu även tävla på rikstävlingar med :D sååå sjukt kul! Och för typ alla i DVT gick tävlingen så himla bra! En massa uppflyttningspoäng blev det och pallplatser!! Kommer inte ihåg att under mina 3 år som tävlingsdansare jag vart med om att vi hade en sån bra dag allihopa! :D

Imorgon är det dags igen för en rikstävling i Eskilstuna!!! Bussen går 5.30! Men men! Jag och min syster är anmälda! Men jag kan tyvärr inte tävla ser det ut som.. Har tränat lite splitt hopp i skolan idag innan jag skulle åka iväg hem, och jag skulle landa i splitt från ett splittring, men landade fel och nu är en av mina tån bruten! :( :( :( har jätte ont när jag går, och har ont även när jag bara sitter och inte rör den :( F***N alltså!!! Har alltid drömt om att tävla disco i Eskilstuna på en rikstävling, vet ej varför (rikstävling i Eskilstuna är nog samma sak som rikstävling överallt annanstans i landet) men har alltid haft i huvudet att om man dansar på rikstävling i Eskilstuna så är man grym och jag längtat efter den här tävlingen sen jag såg typ i början av året att det blir! Men men... Nu går jag hoppas att det blir några fler rikstävlingar i Eskilstuna i framtiden då jag kan vara med och tävla!!! 

Jag skrev mycket jag vet! Vill ni se lite bilder kanske? :)



Det här ser värre ut just nu... Bilden har jag tagit för 2 timmar sen... Nu har den mycket mer färg på sig...:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar