2013/10/22

Lite bilder

Balettdräkten på, taggad för lektion :)
Har dansat en original koreografi från typ 1700-talet tror jag, kommer inte ihåg vad den heter men man skulle dansa i par. Jag fick dansa med E. Stackarn! Jag kunde ju inte vara med förra gången så jag satt inte dansens början heller först så visste inte riktigt om jag skulle tänka mer på den nya delen eller början... Jaja, efter panik tiden så var det ganska kul och jag kunde hoppa också lite utan att det gjorde ont i tån! :D blev så glad! :D haha

Sen hade vi yoga sist. Lika jobbigt som vanligt... Men det blir visst skönt efteråt! :) har haft svårt med att hålla balansen på vänster benet för att när jag började vingla till så ville tårna hjälpa till ju att hålla balansen och när den "handikappade" tån ville också hänga på så gjorde det ont... Men men. Det är bara att bita ihop och kämpa! Nästa vecka ska jag kunna hoppa igen som vanligt har jag bestämt! Helst innan såklart, men senast nästa vecka! :)
Efter yogan var det dags för 40 minutrarna och sen en snabb photoshoot :P

Okej... Den här blev inte så bra... Var typ inte ens varm här eftersom jag bara suttit och skrivit i 40 minutrarna innan. Men men det får duga nu :)



Det här jobbar jag på....den ska vara helt nere...(har redan vart nere en gång förut så det är inte omöjligt ju :P ) och som sagt...hann redan bli kall också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar