2013/10/22

Skakad inte störd

Då är jag hemma igen efter att ha varit i Kungsbacka med Klara, Jonna och Ida och sett Klaras pappa, Thomas Petterson uppträda :) Han var verkligen jätte rolig! :D 
Jag som inte är svenne vet ju inget typ om svenska kändisar....(har alltid vart så...typ när vi skulle kolla på galenskaparna med förra detta klassen så hade jag ingen aning vilka det var...)
Så när K. sa vem hans pappa är så stod jag som ett frågetecken och tänkte "okej, vad kul"
Hon visade bild också på honom (googla namnet och så kom upp en massa bild på honom=han är ingen vanlig människa...han är nog känd på riktigt)
Och idag när en hel teater var fullsatt som skulle kolla på honom! Helt sjukt! :D hehe 
Tycker det är riktigt kul :)
Men jaja :) Inget viktigt ju att jag är så okunnig och kan inget sånt...haha

Efter föreställningen så skjutsade han hem oss till skolan också. Jätte snällt! Vi fick slippa åka buss och komma hem jätte sent! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar