2013/10/25

Studiedag 2

Och sen så är vi redan framme vid höstlovet! Helt sjukt vad tiden går fort alltså!!! Har dansat lite house idag, men sen så gav tån upp och gick på lov mycket före den skulle! :/ inget bra. Efter detta har jag och E. gått och kört lite på gymmet. Jag körde inte superhårt egentligen, testade vara dem flesta grejerna en gång kanske. Det här med gymmet är inget för mig tror jag... MEN! Baksida lår köttade jag många gånger :D

Efter lunchen körde dem andra irländsk dans. Det såg så himla rolig ut! Men inget för mig just idag när hela dansen bygger på att man ska hoppa på tå... Haha

Just nu sitter jag på tåget som är en halv timme försenad! Föraren har redan förklarat varför, och nu berättar han också att vi var 2 andra tåg framför oss som gör att vi behöver stanna till ibland och vänta in tills dem lämnar stationen framför oss... Och då sitter några medelåriga kvinnor som säger högt "men kör om då" haha... Tåget är fullproppat med folk så jaja... Haha :)
Får hoppas att jag hinner med min buss som jag tänkte ta från början...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar