2013/10/24

Studiedag 1

Livet på Löfta är underbart <3
Har haft studiedag idag. Först hade vi Gaga-impro. Leta i kroppens leder med cirkel rörelser...typ...Var väldigt roligt och lärorikt :)

Sen hade vi egen tid fram till lunch. Efter lunchen hade vi ragga med M. Hon är så himla duktig! :) As bra koreografier gör hon! :) Men det var ändå inte min dag idag att dansa ragga...kunde bara inte slappna av och då blev det inte kul. Och inte prata om att dumma tån tillåt mig inte göra allting heller fullt ut...Så jag tappade lusten helt till slut :( Men alla andra var skit duktiga och som sagt, koreografin var jätte bra också!:)

Efter raggan hade vi då bara egen tid kvar. Jag och E. "stretchade"-masserade varandra för att kunna släppa på spänningarna vid höften och där...gör asont att ligga där i den positionen i en halv timme typ och så trycker den andra dem där knutarna man hittar....nja...inte skönt just då! Men svanken försvinner efteråt! :O
Såhär ligger man då ...

Vågorna idag <3


Såg när girlsen gjorde såhär några gånger dem senaste dagarna och ville testa! :D Asnice ju :D

Ok...jag kan bättre än så...men för att inte vara uppvärmd ordentligt är det ändå ganska ok så...;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar