2013/11/07

ångrar...

att jag tränat med halsont och förkylning och kanske feber!? hela veckan...mådde skit på morgonarna, lunchen och alla raster, men när vi dansade så gick det ganska bra ändå...efter skolan mådde jag skit varje dag... men idag på lunchen somnade jag, sen skulle vi ha en timmes street, så jag tänkte jag orkar det lilla...men när lektionen var igång så mådde jag inte alls bra...jag kände mig febrig och var inte ens riktigt med i hjärnan...inte ens i kroppen typ, men körde ändå. INTE bra...ångrar faktiskt att jag gjorde det, men känner mig så dåligt att jag behöver sitta igen...har varit sjuk så himla mycket under denna terminen! Har typ inte varit sjuk alls på flera år, och nu så blir jag sjuk hela tiden eller så är det nåt som gör att jag inte ska kunna dansa :/
...har idag läst några artiklar om att träna med halsont...alla skriver NEJ! Så jag bestämmer nu att jag sitter imorgon...:/ bäst för mig så jag blir frisk tills på måndag (hoppas jag)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar