2013/11/08

see you later rösten

Och där har rösten gått på semester...vilket betyder att jag var dum som dansade hela veckan när jag var sjuk och hade ont i halsen...som sagt, jag ångrar det, men jag blev ju så glad att jag kunde dansa för min tå så jag brydde inte mig om halsen. Trodde jag var bara lite krasslig och att det går över snabbt, men nepp...dumt av mig...idag blir det vila för mig. Eller vila och vila...jag ska ju sitta med på lektionerna och anteckna, och sen ska jag städa mitt rum och ikväll åker jag hem också. Blir inte så supermycket vila, men det är väldigt mycket dans på fredagar, så jämfört med så blir det vila ;)

Usch...det blev mycket snack om samma grej där uppe, men orkar inte ta bort och skriva om. Det får nu bli så...
Har terminologi först. Vi ska prata om tombé och piqué.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar