2013/11/05

Dagens träning

Har varit duktig idag då jag dansade som vanligt (tänkte bort att tån ibland gjorde ont och koncentrerade mig på att dansa istället) Det märks att det har varit lov och att jag inte kunde vara med och hoppa i 2 veckor...konditionen är borta... Men men... har problem med att andas också. Är förkyld...har ont i halsen och huvudet, kan inte andas och har kanske feber också...
(hinner och orkar inte vara sjuk så tänker bort det med sålänge det är möjligt)
Det här och varmt te är det jag lever på just nu...

Efter skolan på vår 40 minutare så har jag kört fysträningen som vi gjort på DVT förra tisdagen. Det var sjukt jobbigt, dock inte lika jobbigt som förra gången. och sedan har jag stretchat lite ;) Det är alltid skönt att stretcha! Speciellt när man känner och ser framgång :) 

Det här var bara en kul grej vi kom på ;)



Nja...det här blev inte så bra, men något nytt jag kan börja stretcha iaf ;)

Splitten satt idag också :P och i lördags på tävlingen :) Trodde att det bara var en engångs grej första gången när jag kom ner i splitt, men det ser ut som att splitten kom för o stanna, och det är jag mer än glad för! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar