2013/11/06

Kallt-varmt-mysigt

Dagens balett lektion var jobbbiiig!!!! Men rolig samtidigt. Fast alla var livrädda för att göra fel, alla var super koncentrerade=tråkiga= allting blev fel ändå 

Hittade det här på nätet:

OK! Tänkte jag och gick till ica och köpte glass...

På vägen dit träffade jag en rolig skylt som jag tror skolans elever fixa dit :P

Men sen så började jag frysa sååååå fruktansvärt mycket så jag fick ta en VARM dusch! Varmt var det! hela 42 grader. Asskönt just då! Hela kroppen blev varm inifrån och ut ;)

Glassen landade tillbaka i kylskåpet(vi har inte frys här) och just nu ligger jag i min säng med en massa täcken över mig, varmt te och one tree hill som jag började kolla igår kväll, men somnade så just nu kollar jag säsong 1 avsnitt 2! hehe ;) Många säsonger och avsnitter väntar ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar