2013/11/21

Lite bilder

I måndags var jag i skolan helt själv...av dansarna alltså. Eftersom alla andra var i skolan i helgen(det var återträffshelg så det var obligatorisk att vara i skolan) så dem fick kompensationsledigt på måndag ;)
Jag hade iallafall hela danssalen för mig själv en hel dag. Jag dansade disco det mesta, försökte göra om min dans och så (gick inte så bra) och stretchade väldigt mycket ;) 

Jag vet...jag glömde sträcka foten :( Av någon anledning så gör jag det alltid :/



Lägger ut 2 tilt bilder då jag inte kunde bestämma vilken blev bättre/sämre...


Och slutligen en "splitthopp?" Nee...jag KAN inte hoppa splitt :( :( Blir så ledsen och arg!! Det blir verkligen "grodhopp"istället, som min syster säger! :/ Någon som kan hoppa...kan ni förklara hur ni gör?? Vad behöver man träna på för att göra det snyggt???
Och ja...mina fötter är flexade...IGEN :/ :/ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar