2014/01/10

13/14

Förra året sist... :)
Hände lite grejer under lovet...
Dansat Zumba, Stretchat, tränat hemma, "flyttat" lite extra till min kille, köpt tv, tv-spel, jul, nyår, anmälde mig till Zumba instruktörs utbildningen i februari, tränat igen, stretchat lite mer och dansat lite Zumba till innan jag åker tillbaka till Åsa på söndag.

Jag vet kommer inte ihåg om jag hade lagt upp dem här bilderna här, men det är helt sjukt vilken skillnad det är tycker jag... :D Första bilden är pinsam!!! Tagen i april, andra bilden kan jag knappt fatta själv att det är jag, tagen i november :)
Ge aldrig upp era drömmar och viljan! Man lyckas någon dag! Kämpa på så får ni se resultat snabbare än ni tror! :)

Nyår :)

Julafton <3

Zumbaklassen igår när jag fick stå fram och hjälpa till J :) ca 88 deltagare!! HEEEELT CRAZY!!! :D
Längtar efter att få gå utbildningen och få ha mina egna klasser!!! :D 
Men jag längtar även efter att få dansa för J. en massa!!! SÅÅÅ BÄST!! :D <3 <3
3 veckor kvar till nästa gång och 4 veckor kvar till utbildningen :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar