2014/01/13

Back in the school

Första dagen i skolan är avklarad. Det var en lååååång dag!
Allt började med att jag försov mig....som tur det var så är det bara frukosten jag inte hann med...vaknade 8.10 istället för 7.20... :/
Sen hade vi egen uppvärmning som vanligt, sen fick vi vårt nya schema. Nästan likadan som den var förut, men vissa grejer kom till och vissa försvann :)

jaja...såhär går det om man står för nära stången på baletten och ska göra piruett...slog i knät lite :D

Bilden hittade jag på Jonnas blogg som är sjuk idag och satt på lektionen. Här kör vi planka ;)

Mitt i balett lektionen så gick brandlarmet på...jag hade mina mjukisbyxor och tröja i danssalen så kunde ta på mig det jättesnabbt innan vi gick ut, men vissa var typ barfota och hade bara balettbodyn på sig...typ som Klara, som jag tog upp på min rygg så hon inte ska behöva stå barfota ute i kanske minusgrader...

Sen efter skolan åkte jag, Ida och Emelie in till Göteborg och tog 2 klasser på Dansforum :) Burlesque och smoth grooves. Läraren var GRYMM!!!!! Jag kände mig skitkass, fast det var kul ändå! :D Det roliga var att kolla på läraren hur han dansade! på burlesquen i högklackar!!! Seriöst...jag kan inte ens gå i såna klackar som han dansade i, var typ 10+cm klackar!!! SJUUUUKT!! :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar