2014/02/20

Stockholm dag 2

Är det någon som vill lära mig något mer idag så kan jag lätt berätta att det är kört! Min hjärna är full, trött och kan inte ta emot mer info för dagen. Tur det är då att jag ska bara behöva åka hem och lägga mig sova! ;)

Andra utbildningsdagen idag. 
Började med 3 och en halv timmes pass, 45 minuter lunch, och sen vidare med ett pass till på ca 2,5 timmar. Timmarna var intensiva...Det var bara att suga in VARENDA ORD och RÖRELSE!! 
Energin var ju på topp hela tiden, men hjärnan var trött. Har dock vunnit över den och jag tog nog in allting som vi skulle ;) 

Avslutade utbildningen med en liten masterclass på ca 30-40 minuter ;)
AWESOME!!! :D

Tog lite bilder under klassen :) Ska bli kul att se tillbaka på min Basic 1 utbildning i bilder efter några månader och år :) :)


Har även tagit bild med Steve Boedt!!!! (Instruktören)


Och Jessica Exposito (Känd inom fitness världen)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar