2014/02/19

Första utbildnings dagen

Jag säger inte att jag ogillar skolan, men måste jag jämföra det som hände idag och det som brukar hända i skolan under en dag då föredrar jag det här! SÅÅÅÅ KUL!!!
Fick höra tidigare att Steve (han som håller i utbildningen) är superbra och jag kommer tycka om honom, och vet ni vad!? Dem som sa det hade helt rätt!!! Han är underbar! Så himla duktig på det han gör!!! Trevlig, rolig och jätte duktig på att båda dansa och lära ut!! 
Längtar redan efter imorgon!!! synd att utbildningen är bara på 2 dagar...hehe :P


Vi är ca 60 pers som blir licenserade zumba instruktörer imorgon! ;) MÅNGA alltså!!!
Folk kom hit från Norge, Danmark och Spanien!! :) Riktigt kul, tycker jag! :)
Finns vissa som har ALDRIG dansat Zumba förut, men går utbildningen ändå!!! Alltsåå....NO COMMENT!!!! :/ :/ :/ Jag skulle vilja fråga dem hur dem tänker och varför just Zumba när dem inte ens vet exakt vad det innebär!? :(


Jag tror jag vet redan vad min svaga sida blir/är, och vad jag måste träna på jätte mycket för att det ska gå bra! Har ju i för sig bara tränat på det en halv timme idag, för FÖRSTA gången så inte konstigt att det inte gick som jag ville, men det känns ändå som att det blir det svåraste delen...Och nej, jag tänker inte skriva vad jag menar :D Det får bli min hemlighet :) 

Sedan så det här med att hålla ett helt pass...När man är där och dansar själv och har kul så tänker man inte på hur mycket jobb som ligger bakom varenda en dans och musik...MEN, det är så himla mycket mer än vad jag tänkte...Fast jag visste ju redan att det är mycket jobb med låtarna, men idag fick jag ännu mer information om hur allting ska vara och blablabla...

Ska bli kul imorgon iaf!!! Längtar redan efter nästa utbildningen som jag vet inte ens när och var kommer vara :D :D haha 

Det var mycket skrivet om utbildningen ;) Var ute på stan en sväng för jag ville köpa mat och då passade jag på att ta några bilder ;) Tycker Stockholm är lite läskigt stort!!!!
Men gillar trappan bakom mig och tunnelgatan under... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar