2014/03/28

BÄSTAA

Den timmen som jag längtat efter sen vi fick reda på att vi är lediga den här veckan har passerat... Nämligen Zumban!! :D är så roligt, kan knappt beskriva känslan!! Har kört 3 låtar igår! Med en snabb merengue som den nya dansen! :) jättekul att vissa kommer fram till mig efteråt och även innan passet och säger hur duktig jag är! Roligast var att höra igår att jag börjar visa dansglädjen också när jag instruerar! Och det är en bra bit till att lyckas :) visar inte jag hur jääävla kul det är så kommer deltagarna tycka att det är tråkigt! Men!!! Jag är på god väg :)

Idag hann jag redan med att städa hos min älskade <3 just nu sitter jag och kollar/lyssnar Rewind på MTV :) roligt att höra gamla favoriter :)

Snart ska jag hem och hjälpa mamma att stena min systers gruppdisco dräkt! Det är tävling imorgon!!! På hemmaplan också!!! :D så på eftermiddag drar jag mig till DVT för att hjälpa plocka grejer i ordning som ska till arenan, sen åker vi till arenan och gör allt i ordning inför imorgon! :D SUPERKUL! :D synd bara att jag inte kan vara med och tävla :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar