2014/03/17

DVT föreställning 2013 maj

ÅÅÅÅÅÅHHHHH
Titta vad jag hittade på youtube precis!!!! Visste inte ens att det fanns där!!! :D 
Dansverkstáns dans show från majd 2013 :D
SÅÅÅÅÅ KUL ATT SE :D :D 
Jag har ju det här på DVD men orkade aldrig ta fram det och titta på..ju, jag såg ju en gång när jag fick DVDn, men inte sen, och det är ju då snart ett år sen :D 
VAD KUUUL :D
Jag är med i
1. lärarnummer
3.disco mellan
6.JMB(Jazz modernt balett)
7. det är mina 6 åringar <3
10. street(jag är den i vit längst till vänster:) )
14. JMB igen :)
16. Street igen :)
17. mina 7 åringar <3
och det sista som är disco, avancerad, tror det är nr20 :)

ALLTSÅÅÅ ÅÅÅÅHHHH VAD RROOOOLIGT!!!! :D :D Nu vill jag se hela föreställningen :D 
Får göra det imorgon, orkar inte idag :D

Just det ja, vi hade Michael Jackson tema :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar