2014/03/17

Dance and work

Helgen bestod av massor med musikalrep :D såååå roligt!! :D Jag älskar det verkligen! Så mycket skratt och roliga stunder vi har under tiden vi repar! Musikalen kommer bli grym!! :D Längtar till alla föreställningarna :D Fast ändå INTE! För att sen då är det slut ju :( Vill inte att det här ska bli slut för att det är sååå roligt!! :)

Idag var det första gången jag dansade i skolan sen innan sportlovet...Alltså heeelt crazy...det var typ över en månad sen tror jag!! Vi hade bara balett på morgonen som uppvärmning inför genomdrag inför föreställningen. Men baletten kändes så roligt! :) Alla mina muskel skakade och jag kände verkligen varenda liten muskel. Har ju inte använt dem på ett tag så inte så konstig kanske. Och vet ni vad, förut började jag tycka att dansen i skolan är lite tråkigt och så, men idag kände jag inte alls så! Det var som på första dagen i skolan :D Jag ville bara dansa mer och göra mer och göra om alla övningar typ 100 gånger :D
Men....zumban sitter hårt i kroppen..och i höfterna...haha :D speciellt på cirkeln port de bras :D höften cirklar runt fast den ska egentligen va still...haha :D allting är inte så lätt som det ser ut :)

Just nu sitter jag och fixar ihop mitt första zumbapass....INTE lätt! Att variera sig och inte bara ha "fullfart" danser... :) Man måste ju kunna andas också emellanåt :D men men, det är superkul! :) Jag upptäcker nya låtar och kommer på nya steg hela tiden!
 Jag älskar zumba <3 <3 men det vet ni ju redan vid det här laget :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar