2014/03/15

Gymkort och beachvolley

God morgon everybody ;) 
Efter skolan igår åkte jag till Göteborg och min nya arbetsplats :) trevligt ställe med supertrevlig personal :) har hört att deltagarna är också jätte fina personer så det blir kul att börja köra igång om 2 veckor :) har fått gymkort också där så får gå dit och gymma och gå på passet när jag vill :) KUL! 
Synd bara att jag kommer aldrig orka åka och göra det efter skolan... Men men...  Never say never :)

Efteråt när jag var på väg mot tåget för att åka hem så kollade jag bussar och sånt, nästa bussen till stationen skulle vara framme exakt samtidigt som mitt tåg skulle gå... Men man hoppas ändå att bussen blir lite tidigt så jag skulle hinna med tåget. När vi närmade oss stationen och busshållsplatsen så SÅG jag tåget stå vid perrongen, när jag kliver av bussen och börjar springa så såg jag fortfarande tåget, MEN! JAG MISSAR DET ÄNDÅ MED EN HALV MINUT!!!så himla surt, för att nästa tåget gick 2 timmar senare. 
Jag tog min bagage och gick in på nordstan för att kolla lite, och det var folk som spelade Beachvolley där inne :D superkul eftersom jag behövde ändå nåt underhållande för att tiden skulle gå fortare :)

Just nu så sitter jag på bussen IGEN och är på väg mot Skövde och musikal rep!!! :D :D :D dansrep står på schemat idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar