2014/03/14

Hemma på en torsdag

God morgon! Har varit vaken sen kl 5 imorses. Just nu sitter jag på tåget i Falköping. Är i skolan förhoppningsvis vid halv 10.
Igår var jag hos läkaren. Fick göra lite olika prover. Alla 2 gånger. En gång vanligt och en gång efter 4 doser av inhalator. Blev super skakig efteråt, vilket var ju normalt för att läkaren varnade för det innan, men det läskiga var att den höll i sig i nästan 3 timmar.
Men jag överlevde så det var inte superfarligt :) alla mina värden till slut var under det normala...:/ men en sak är säker, att jag har inte astma ;) mer vet vi inte än.

På kvällen igår så var det ZUMBA hemma :D 
Jag var där! :) fick dansa långt fram med J. hela tiden för att öva. Står man längst fram och vet att folk kollar på en så tar man i mycket mer och allt blir mycket jobbigare. Jag körde 2 låtar själv också! :) såååå roligt!!! Och så jobbigt, var lite död efteråt... Ja, bara 2 låtar men det drar så himla mycket energi! :) fast jag älskade det!!!:D
Det roligaste var nog kommentarerna man fick efter klassen, fast jag bara körde 2 låtar! Någon jag inte ens sett förut kom fram och sa att hon skulle gärna gå på mina pass för att hon gillade danserna och energin jag strålade ut:D hur kul är det inte!? Efter FÖRSTA gången :) :) självförtroendet stiger lite när sånt händer! Men man behöver det där framme som instruktör :) :) :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar