2014/04/24

DANSBILDER VID HAVET+SOLNEDGÅNGEN

Var ute igår efter maten från typ halv 6 till kl 8 på kvällen och tog en MASSA bilder!! :D
Började fota med Bea, sen kom Klara också och då behövde Bea gå, så vi var kvar med Klara och fotade vidare! Jag älskar att fota!!! Speciellt dansbilder!!! :D Eller ja...rättare sagt...älskar att bli fotad!! OM bilderna blir bra! :D :D hahaha
Har lagt ut bilder på facebook igår, MEN här lägger jag ut några som jag inte visade på FB ;) Så något nytt finns för alla :)

Alla blev inte superbra! MEN finns vissa som jag är så GALET NÖJD med!!!! :D




Här nere kan ni se mig som HATAR att vara upp och ner...kan INTE stå på händer!!! MEN försöker ändå! :D







 Nästa TVÅ (2) är mina absoluta favoriter









Hoppas ni gillar bilderna för DET GÖR JAG! :D
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar