2014/04/23

Foto förmiddag

Båda idag och igår hade vi entreprenörskap i skolan för dem som ville. Och jag ville det! :) Var roligt! Fick lära mig en massa som jag inte hade en aning om innan. 

Idag på förmiddagen pratade vi om foto och sånt till hemsidor som säljer bra, och bilder om man vill sälja tjänser och sånt. Vi fick sedan gå ut och testa och ta lite bilder. Vi fick i uppgift att tänka på ljus, miljö och fota en produkt också :)
Emelie ville inte bli fotad så hon fick fota mig istället och sen fick jag ta bild på våran produkt som blev min ring :D
Här kommer lite bilder 







Alla bilder är tagna med min Iphone 5 :D
Och det här är bara några få bilder av det vi tog :) Alla är inte heller helt seriösa, men men... :D
Man får stå för det man är helt enkelt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar