2014/04/21

Sista dagen hemma

Då var jag på väg tillbaka till skolan! Och den här gången kommer jag inte komma hem på 2 veckor! 
Igår tog jag en "glass promenad" med Sadaf på stan. Mysigt :) 
Sen träffade jag på my parents, syster och hund och gick hem med dem :)




Passade på och tog lite fina bilder vid Tidan också :) som sagt! Jag ÄLSKAR solen!!!! :D

Senare på kvällen åkte jag och killen till Jkp för att kolla på en bil som vi sen knte köpte för att dem var inte så bra som vi trodde...så kan det gå ;)

Idag vaknade jag tidigt och stressade ihop mina kläder i resväskan tills Sadaf kom och hämtade mig för att det var Sångrep för musikalen :) 

Hoppas ni mår bra och har det gött!!! :D får se vad Åsa har att erbjuda idag när jag är framme! Hörs sen :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar