2014/04/02

Träning och funderingar

En vanlig dansvecka på jätte länge! ;) Jag är inte sjuk, vi är inte lediga och håller inte heller på med föreställningen :D så ja, lite/mycket träningsvärk här och var finns...;) Men skönt!!! :)

Har idag övat lite på mina grand jetéer....måste få upp bakbenet mer! och måste hålla mig kvar i luften lite längre ändå!! ;) Älskar grand jetéer och tycker att det är en av mina starka sidor...MEN jag vill kunna göra det snyggare och bättre!!!!
Behöver nog stretcha också mer för att få det att se snyggare ut...

Har förut bestämt mig (alltså för några veckor sen) att jag ska öka Iwanson...sen kom jag på att jag vill inte gå där så ska ändå inte söka, men nu är jag tillbaka igen till att jag vill testa...kommer inte gå där i vilket fall men jätte kul att se hur långt man kommer på audition! Så jag får se om jag åker med till Stockholm den 27:e april och gör audition eller inte :) Jag vill!!! Men vet inte om det är värt det...då missar jag ju en helg musikalrep....jaja...får se ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar