2014/05/08

Dans och filmkväll

Idag slutade vi tidigare, och jag var kvar i danssalen med några andra och bara va, dansade lite och övade lite saker :) Jag lyckades med piruett och grand jete hoppet som jag trodde för ett halvt år sen att jag skulle aldrig klara!!! :D Så himla kul! :D ska försöka ladda upp en kortis på den sen så ni kan se vad jag menar :D



 Standardbilden.... Men superskönt att se och känna att man liksom inte glömmer bort att hoppa slipp...även om jag kanske inte klarar fler än en så ligger det ju kvar i kroppen fast jag inte gör det varje vecka... ;)


Efter skolan var det dags för middag och vi fick korv med bröd!! :D SÅÅ GOTT

Efter maten så bestämde vi att vi skulle kolla på Hair (filmen) så vi samlades hos Klara och Jonna. Samtidigt som vi kollade på filmen så målade vi våra naglar :D Så himla mysigt! Och åhh jag älska filmen, älskar alla låtarna och hela grejen.



När Hair blev slut så gick dem flesta och bara Klara och jag var kvar så vi började kolla på High School Musical 2 också! Haha, låter kanske barnsligt men det var så himla kul…jag tror vi båda var trötta så det blev liksom att vi skrattade åt allt… :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar