2014/05/04

Musikal, dans

Dagen bestod av Hair regi rep, och sen sång också! Om en vecka står vi på scen och gör reklam för musikalen i Vara!!! Kuuuul!!!
Sen åkte jag hem och direkt till teatern i Tidaholm där genrepet pågick till måndagens och tisdagens dansföreställning! Jag är i skolan båda dagarna så jag fick se genrepet istället! :) Hann bara med andra akten, men dansarna och danserna var sååå bra så jag glömde bort att jag bara såg halva :D

Var superkul att se mina gamla småbarn. De jag växt och lärt sig massor!!! :D

Och jazz gruppen!!! HEELT super duper fantastiskt nummer!!! Koreografin var perfekt, dansarna var jätte bra, alla var synkade hela tiden, ljuset också och allt stämde!!! 

Efter att jag sett alla danserna var det dags att ta bussen mot skolan/Åsa. Halv 12 skulle jag vara framme! Men när jag kom fram till Falköping så ser jag att tåget är 25 min försenad, vilket betyder att jag inte har nån chans att hinna med anslutningar efter Göteborg! Var på väg att ta bussen hem igen! När jag kom på at jag får ringa och fråga Emelie(klasskompis som bor i Gbg) ifall jag får sova hos henne så jag slipper missa första lektionen på måndag! Och det fick jag!!! :D
Vääärldens snällaste alltså!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar