2014/05/18

Skara sommarland dag 1

Igår var det dags för säsongens första besök på Skara Sommarland!!! Nej, inte som gäst…;) vi anställda har utbildningar inför säsongen den här helgen. Jag får stå på samma attraktioner som förra året! Ganska skönt för att man kan ju redan allting, men hade varit roligt att stå vid några andra populära också :) men men… Jag klagar inte :)
Fick se årets nyhet-Cobra! Inte helt färdig än, men Big Drop-som var ny förra året och såg väldigt stor ut då- försvinner rejält bredvid Cobran nu! :D

Hoppas på en lika bra säsong och sommar som förra året!!!



Förresten… Det kanske inte syns på bilden, men mitt face fick lite färg… Röd!! Haha brännan ser ut som att jag hade glasögon också!(men det hade jag ju inteee!!!-jobbigt) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar