2014/05/18

Skara sommarland dag 2

Har även idag varit på sommarland, men idag var det bara "Gästen i fokus" utbildningen. Jag känner inte att jag lärde mig så mycket idag eftersom jag redan hade skaffat mig all erfarenhet förra året som dem berättade om... Men men... Man eftersom jag började jobba en månad senare förre året så missade jag denna utbildningen och därför bar jag tvungen att gå den nu istället... 
Om inte annat så var fickan god! :D haha

Utbildningen höll på från 9-12, och därefter åkte jag till Skövde för att hinna med lite Hair sångrep. 
Jag hann vara där i ca 1,5 timmar och sen behövde jag åka hem och lämna bilen, plocka upp min tomma resväska som jag ska ha tillbaka till skolan och sen ta bussen (till skolan alltså). JO! Jag hann vara med min underbara kille också en liten stund innan jag åkte <3

Sååå... Det är typ det jag hade för stunden ;) är framme vid halv 9 ca :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar