2014/05/19

att hitta i sin kropp på danslektionen

Helluuu! ;)

Idag hade jag floorbarre som första lektion, och vi gjorde dem vanliga övningarna som vi brukar. Sen hade vi balett som 2:a lektion, och tadadadaaaaa..... det hände nåt i kroppen....allting kändes så himla mycket lättare och roligare! Jag fick höga ben utan att krampa i hela kroppen, jag kände mig lång och stark....jag kunde liksom aldrig koppla ihop det vi gjorde på floorbarren med det som vi behövde göra på baletten direkt efter. Men idag så kände jag verkligen det som läraren försökte lära oss under hela det här året!!! Alltså FATTA!!! På näst sista lektionen så hittade jag något som hjälpte mig!!! HEEELT SJUKT!!! Antingen så är jag efterbliven eller så tar det verkligen så lång tid tills allting faller på plats...Det var ju säkert så att man kopplade små saker från ena lektionen till det andra, men jag har aldrig känt så som idag! Och det var sååå roligt!!!! :D 

Bild hämtad från google




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar