2014/05/23

Stockholm

Mycket som hände sen jag skrev sist... 
Jag har framförallt varit i STOCKHOLM i onsdags!!! Åhh så himla underbart!!! Vill dit igen och igen och igennnn! Älskar staden!!! Sååå vacker <3 
Varför jag var där är för att jag behövde fixa mitt pass. Jag åkte på morgonen hemifrån typ vid 6, var framme i Stockholm halv 11 ;) jag blev klar med mitt ärende innan halv 12!!! Jag hade faktiskt inte planerat att det skulle gå så fort! Men iaf, jag hade tåget hem kl halv 6! Vädret var för bra för att gå runt och "shoppa" så jag gick till en park, satte mig och bara njöt av att vara i stan <3 älskade titta på båtarna, på folket, på allt möjligt! Jag njöt verkligen av att vara där! 
Sen kom jag på att jag är super nära Gröna Lund! Så why not! Dem öppnade dock kl 3 så jag skulle inte hinna vara där jätte länge. Men ändå! Så jag gick till Grönan(var där för första gången) åkte 2 saker för att sedan var det dags för att åka ;) och vet ni vad,.. Jag tog båten till gamla stan :D rooooligt! :D 
Ni får lite bilder också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar