2014/08/30

PremiHAIR

LYCKLIGAST I HELA VÄRLDEN JUST NU
OMG!!! Det var sååååååå himla kuuul!!! Det var såååå varmt på scenen, och det var så himla underbart! Att spela, sjunga och dansa för en FULLSATT PUBLIK är heeeelllt fantastiskt!!! Att efter föreställningen få personlig beröm av personer jag aldrig har sett förut...Att någon jag aldrig träffat förut ville ta bild med mig för att jag var så bra enligt dem, att en annan kommer dit och berättar hur mycket jag sticker ut fast jag inte spelar någon huvudroll och att jag dansar jättebra....ALLTSÅÅÅ kan nog inte riktigt bli bättre än så!! :) Jag är såååå lycklig att jag får vara med och uppleva allt det här med mina underbara vänner i musikalen <3 
Idag kör vi en till föreställning på stadsteater, men innan dess kör vi några nummer på Matfestivalen i kyrkoparken! :) Sedan är det bara 4 gånger kvar för mig att leva ut och ha kul, innan jag åker till Munchen!!! Alltså vilket liv!!!! <3 ÄLSKAR DET!! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar