2014/09/02

Crazy helg

Premiärhelgen gick superbra! Vi fick jätte mycket beröm! :) 
Och att stå på scen var så fruktansvärt roligt!!! :D <3
(ser ut som en häxa på den här bilden XD)

Sen var det matfestival i Skövde också, vilket ledde till lite tivoli efter föreställningen på lördag med Sadaf :)



Hittade mitt namn!!!! HELT SJUKT!!!  Säkert första och sista gången XD

I söndags var jag och Malin på Liseberg  en sista gång innan jag åker till Munchen! :D Det var knappt någon i parken så vi behövde i princip inte vänta alls på något....Okej, Helix hade 20-30 min kö...men INTE vid 11 när parken öppnades! :D Sen vann jag expressbiljetter 5 gånger!!!! :D Vi hann åka 4 gånger!!! :D Skulle hunnit åka mer också, men orkade inte :D Förresten! Vi testade att sitta längst fram när vi åkte andra gången! Efter det åkte vi bara där och jag kan lova att jag aldrig mer kommer sitta någon annanstans än längst fram!!!  ALLTSÅ BÄÄÄSSTAA!!! :D :D



Igår fick jag vara med på Disco lektionen här hemma! OMG vad roligt det var! Jag var lite vilse då och då, men inte alls lika farligt som jag trodde!!! :D 
Älskade att få kunna hoppa, snurra, studsa, kicka SNABBT en sista gång! :D <3
TACK för att jag fick vara med!!! :D :D <3

DVT kommer alltid att finnas i mitt <3 

TAGGA SISTA ZUMBA IKVÄLLLLLL <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar