2014/10/16

Årets bästa köp

Det är redan torsdag idag! Helt crazy vad tiden går fort! Och att vi bara har nästa vecka kvar i skolan innan höstlovet!!! WHAAT!?!? Vart tar tiden vägen!? Dagarna bara flyger förbi känns det som! 
Skolan går jättebra! Just nu känns det bra i alla fall!!! Har märkt (tyvärr) att måndagar och tisdagar är mina dåliga dagar...Ingenting vill fungera då...Känns som att dem där dagarna är "återhämtningsdagar" från helgen...INTE BRA!!!

Har förresten igår köpt stretchband som jag ville ha från första stunden jag såg att det fanns!!! :D :D
Dagens, veckans, månadens eller till och med ÅRETS bästa köp!!! :D


Igår har jag också varit på ett möte med mitt nya jobb! Alla instruktörer inom gymet samlades och det blev en massa info...Allting blev sagt på tyska -> jag fattade nada!! haha XD 
Eller jo...konstigt men ibland så förstod jag ändå vad det dem sa handlade om. Vissa ord fångar man och känner igen! Båda från danssalen i skolan och många ord som är väääldigt lika svenskan! :)
Jag fick även mitt schema :) Ska ha 3 zumbapasser i veckan! Börjar i november...typ 2-3 veckor innan jag ska hem till Sverige och ta jullov! haha...men hinner ändå ha 12 klasser innan dess! :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar