2014/11/05

LOVE MY LIFE

Det vaaaa länge sen man var inloggad här alltså!
Har inte haft ork eller lust att skriva nåt...har haft fullt upp med massa roligt så sorry för det!
Det som hände sen sist, en vecka i skolan, och sen en vecka lov. nu är vi tillbaka i skolan igen och köttar! :D Snart har vi vårt första exam!!! :O
Kommer inte skriva så mycket mer, visar lite bilder istället. Mycket roligare! :)



 Lite stretch på lovet :D
Dörren är lite för låg....kunde inte sträcka på benen XD hahaha


På söndag, sista dagen på lovet blev det en trip till Austria :D
Underbart väder, vackra ställen! Ställen jag bara har sett på bild förut och aldrig skulle gissa på att jag kommer se det live :D Häftigt!! :D

 LOVE MY LIFE <3


Den här bilden har inte jag tagit(som ni kanske förstår :D ) MEN!!! Heeelst sjukt att jag har sett den live! Kommer ihåg att jag typ kollade på fina bakgrundsbilder till datorn för nåt år sen och då fanns det en massa fina bilder på det här slottet! Tyckte verkligen den var jättefin!!! Och då så åker jag förbi den nu och ser den på riktigt!!!! :D SJUKT COOOLT! :D

Neuschwanstein Castle, Schwangau

Lite långt ifrån, men JAG HAR SETT DET och har varit där!!! :D







1894m!!! :D

Tysklands högst berg - Zugspitze 2962m :P








Och jag hatar snö egentligen...Men skönt att veta att jag bara kunde åka hem och där fanns det ingen :D






Tror det räcker med såhär många bilder för just nu....ska försöka orka med att blogga!!! :D 
Förresten...har sån träningsvärk i hela kroppen så det inte är sant! :D hahaha 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar