2014/12/29

Borta bra men hemma bäst

Har varit hemma i Sverige i 13 dagar idag....2 veckor nästan! Tiden går sååå fort!!! Bara 2 dagar kvar av detta året...Sen är det bara 6 dagar och jag åker tillbaka till München!!! 
Men det var iaf helt fantastiskt roligt att träffa familjen och min underbara vän <3 Har även haft tid till att träffa mina mostrar, kusinen OCH dansat ZUMBA också :D 
jaa...2 veckor är ändå 2 veckor...även för en sån tråkig människa som mig :D 
Har fått hem mina Zumba skor också som jag är helt förälskad i och längtar efter att få kunna ha dem på igen <3 

Är inget bra på att skriva så jag slutar med det här o nu så ska ni få se bilder istället ;)

München dagen innan jag åkte hem <3
Göteborg :)
Har färgat håret! Nu är jag BLOND på riktigt! 
Alex <3
CARROOOO, saknade henne sååååååååå mycket!!!
Min nya kärlek :) Iphone 6 plus :D

SNÖÖÖÖ.....bläääääää.... :/ 

TRUE LOVE <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar