2014/12/30

Lite shopping

Åkte till Skövde idag för att byta ut min mobil då ljudet fungerar inte när man filmar med den....
Får den utbytt, åker hem, startar den, testar o spelar in film med ljud för att checka ifall allt är ok...FUNKAR INTE!!!!! Men WTF!!! Får åka tillbaka igen imorgon eller efter nyår och nästa gång kommer jag inte åka ifrån affären förrens jag inte testat och det funkar! :O 

Hann även åka och shoppa lite innan vi satte oss i bilen för att köra hem. 
Fick med mig några linnen och ett flexband. ÄÄÄntligen kan jag börja träna mina fötter hemma också :D 

Och jaja...alla är träningslinnen....det är för att jag bara har typ träningskläder....för att det är JAG... 
Har faktiskt försökt shoppa nån gång vanliga kläder också, men det slutar ändå alltid med att jag köper något träningsplagg....

  "Dancing" linnen är barnslig...I know...Men mamma tyckte det var kul så jag fick en XD hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar