2015/01/29

Film och lite annat

Massor som händer här alltså! :D Varit på Bio på måndag kväll också efter skolan. Kollade på Quija!!! Thriller/Horror!!! HATAR skräckfilmer och så skulle vi se den på bio! HAHAH alltså jag tror att för dem jag var med blev det hela en komedi istället pga min teknik av att titta på det! hahahaha Behövde inte ens förstår vad dem pratar om, man visste det i alla fall vad som hände! Men och andra sidan så förstod jag mycket mer än från den andra filmen! :D

Här kommer trailern också :)

Igår var jag och jobbade :) Lika roligt som vanligt, men kan lätt säga att roligast hittils var i söndags! Med 65 TAGGADE deltagare! Dem skrattade, hade kul och energi! :D Jag bara älskade det! :D

Idag ska jag till gymmet, köra lite zumba, kanske träna lite styrka...får se hur det känns efter passet, basta lite och sen är det skoldags! :) Tyska, Balett, Modernt, Dubbel jazz och yoga. En låååång dag! Men imorgon är det fredag! :) Kan lätt säga att mina muskler värker!! Har inte dansat 3 dagar i rad sen innan jullovet... :( På grund av tanden första veckan och sen nacken den andra veckan... :/
Just det, hade inte ens skrivit om min nacke...Fick Nackspärr IGEN förra onsdag :/ Det gick inte bra och dansa...Gick till läkare sen och dem hade kommit fram till att jag har problem med min ryggrad uppe vid nacken och förmodligen är det därför jag får inte hela tiden, så nu ska jag hos fysioterapeut 10 ggr och förhoppningsvis fixar dem nåt med nacken så jag får inte mer ont! :)

Förresten...Har nu några kompisar här som INTE pratar engelska!!! Så jag är TVUNGEN att ta fram det lilla tyskan jag kan! :D Såååå himla kuul! :D Jag som inte ville lära mig tyska alltså... :D hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar