2015/02/06

24 :D

Förra helgen var fullspäckad!! :D  Skitkul!! :D 
På fredag träffade jag en kompis och det blev till att vi gick ut och dansade lite. Gick hem ganska tidigt den dagen då jag visste vad som väntar nästa dag och ville vara utvilad så mycket det gick :P 

Och ja...nästa dag väntade min födelsedagsfirande! Åhh vad roligt det var alltså! :D Vi var ute och dansade, fick tårta också av kompisar! :D Var hemma kl halv 9 på söndag morgon! Ja...för att krogerna här i München stänger inte kl 1 eller 2! :D haha Så jaa...det var alltså skiiitkul! :D 

På söndag skulle jag upp ganska tidigt då det blir en show nu på söndag och vi skulle öva in en lite dans med folket som skulle vara med. Ja, alltså det är en tjej till och jag och sen han som lär ut dansen, så det var inte mycket folk där :P Skulle va där och börja öva vid 12.30 så det blev inte mycket sömn för min del den natten nej :P Hade också varit och jobbat sen en timme. Därifrån kunde jag åka hem och lägga mig lite, innan dagens utgång som blev en Brasiliensk party, med bara folk från Brazil :P Något nytt!! Kvinnorna dansar samba som Gudar alltså!!! ÅÅÅHHH <3 Seriöst, har aldrig sett någon dansa live såhär som dem gjorde! Helt fantastiskt! :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar